کلیدسه پل سری ایران

۷۷,۴۴۳ تومان

این نوع کلید و پریز ها دارای مکانیزم  2009 ، تولید شده از پلی کربنات و مقاوم در برابر اشعهUV و انواع شوینده ها میباشد و دارای ساختار ضد خش و کنتاکت های برنجی و دارای رنگ الکترواستاتیک میباشد.

دسته بندی:

این نوع کلید و پریز ها دارای مکانیزم  2009 ، تولید شده از پلی کربنات و مقاوم در برابر اشعهUV و انواع شوینده ها میباشد و دارای ساختار ضد خش و کنتاکت های برنجی و دارای رنگ الکترواستاتیک میباشد.

نام آشنا ترین محصول از محصولات شرکت صنایع فضل الکتریک با نام تجاری ایران الکتریک مدل ایران است کاربردی آسان در فضاهای متنوع با ظاهری ساده و شیک تطبیق پذیری مدل ایران باعث گردیده این مدل به گزینه ای مطلوب برای انواع پروژه های ساختمانی تبدیل گردد . دارای طراحی در مکانیزم یک پارچه در کلیه محصولات کلید و پریز با تنوع قاب دور برای کلیه مکانیزم ها و قاب میانی در رنگ های متفاوت می باشد .
* ایران اقتصادی 2009 مقرون به صرفه ترین مدل در رنگ های سفید و کرم با قیمتی مناسب در کلیه فضاهای ساختمانی مسکونی اداری و تجاری و…. با قاب دور یک پارچه سفید و کرم و قاب میانی هایی به همین رنگ محصول به صورت کامل در دسترس مشتری قرار می گیرد .
با توجه به نیاز مشتریان در بازار و تنوع بیشتر محصولات در این مدل کلیه محصولات به صورت مکانیزم در اختیار مشتریان می باشد تا با حسن سلیقه ترکیب مناسبی از رنگ قاب دور و قاب میانی برای کلیه محصولات انتخابی خود داشته باشند .
مدل ایران با دو طرح متفاوت و مکانیزم مشترک به نام های ایران 2008 و ایران 2009 طراحی و اجرا شده اند .
* قاب دورهای ترنسپرنت ایران 2008 با بکارگیری پلیمر مهندسی (pc) در طیف رنگی شیشه ای ، آبی ، صورتی ، سبز ، قهوه ای و دودی با قابلیت استفاده از کاغذ دیواری در زیر فریم ترنسپرنت برای یکسان سازی بک گراند ( زمینه ) با دیوار جلوه ای متفاوت در فضای مدرن ایجاد نموده اند .
قاب میانی ها در رنگ های سفید ، کرم ، نقره ای ، بژ ، زغال سنگی و زرشکی در اختیار انتخاب مشتریان می باشد .
* قاب دورهای سفید و کرم جهت استفاده از مکانیزم های محصولات برای دست یابی به ظاهر مدل اقتصادی 2009 در اختیار مشتریان قرار گرفته است .
* قاب دورهای رنگی پنتینگ مدل ایران 2009 در چهار رنگ نقره ای ، بژ ، زغال سنگی برای سهولت در تطبیق کلید و پریزها با محیط تولید شده است .
* قاب دورهای فیلم پترن مجموعه ای نوگرا باتکنولوژی واترترنسفر پرینت با ماندگاری طولانی ، ترکیب بی نقص از مواد طبیعی و رنگ در طرح های چوب روشن , چوب تیره ، چوب گردویی روشن ، چوب گردویی تیره ، کوبیسم سفید ، کوبیسم زرشکی ، هاشور مشکی ، هاشور زرشکی ، سنگ کرم ، سنگ سفید و مشکی و خطی نقره ای طراحی و ارائه گردیده است .
* قاب دورهای متال گستره ای وسیع از اشکال مختلف فلز ، مجموعه ای مناسب برای فضاهای داخلی مدرن و کلاسیک در رنگ های خاص نظیر کروم تیره ، سیلور مات ، سیلور براق ، طلایی مات ، طلایی براق ، مسی در اختیار مشتریان قرار گرفته است .

وزن 80 g
ابعاد 20 × 20 × 20 cm
قاب دور

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

قاب میانی

, , , ,

دریافت راهنمایی خرید از ایران الکتریک
جهت ارتباط با کارشناسان پشتیبانی کلیک کنید
با ما در ارتباط باشید 091 4350 3135