سوکت تلفن تک الیزه

۳۳,۵۳۰ تومان ۳۱,۸۰۰ تومان

دسته بندی:

مدل الیزه :

پر طرفدار ترین محصول از محصولات شرکت صنایع فضل الکتریک با نام تجاری ایران الکتریک  iranelectric مدل الیزه است مجموعه الیزه برای فضاهای مدرن و محیط های کلاسیک انتخاب ارزنده ای است محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه انتخاب مناسب و برگزیده مشتریان، دارای مکانیزم یک پارچه در کلیه محصولات کلید و پریز با تنوع قاب دور و قاب میانی در رنگ های متفاوت می باشد .
با توجه به هدفمندی طراحی مدل ها براساس نیاز مشتریان و رعایت حق تقدم سلیقه مشتریان در انتخاب ، محصولات به صورت کامل و همچنین مکانیزم ارائه می گردد .
* الیزه اقتصادی مقرون به صرفه ترین مدل در رنگ های سفید و کرم در کلیه فضاهای ساختمانی مسکونی ، اداری و تجاری و…. با قاب دور یک پارچه سفید و کرم و قاب میانی هایی به همین رنگ محصول به صورت کامل در اختیار مشتری قرار می گیرد .

 

قاب دور مدل الیزه:
* قاب دورهای سفید و کرم جهت استفاده از مکانیزم ها برای دست یابی به ظاهر مدل اقتصادی رنگ های سفید و کرم در اختیار مشتریان قرار گرفته است .

* قاب دورهای رنگی پنتینگ مدل الیزه مجموعه ای از رنگ های متالیک متفاوت نظیر نقره ای ، بژ ، زغال سنگی تصویری منحصر به فرد از محیط زندگی را ارائه میدهد .

* قاب دورهای فیلم پترن با تکنولوژی واترترنسفر پرینت با ماندگاری طولانی در طرح های چوب روشن , چوب تیره ، چوب گردویی روشن ، چوب گردویی تیره ترکیب بی نقص از طرح مواد طبیعی و رنگ را به مشتریان ارائه می کند .

* قاب دورهای طرح متال با زیبایی متال و قیمتی مناسب در رنگ های طلایی براق و سیلور براق طراحی شده است .

* قاب میانی ها در رنگ های سفید ، کرم ، نقره ای ، بژ ، زغال سنگی جهت ترکیب با کلیه قاب دورها در اختیار انتخاب مشتریان می باشد .

* قاب دورهای چند خانه نشانه ای از دور اندیشی در مهندسی ساخت و قابل استفاده در ساختمان های شیک و مهندسی در قالب قاب دورهای دو خانه ، سه خانه ، چهارخانه در رنگ بندی سفید ، کرم ، نقره ای ، بژ ، زغال سنگی در دسترس مشتریان می باشد .

نحوه خرید و ارسال از سایت:

فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک با تلاش فراوان موفق شده است نحوه جدیدی از فروش کلید و پریز در ایران بصورت آن لاین ابداع کند، به نحوی که هر مشتری در هر رده سنی و با هر نوع دانش کامپیوتر با کمترین مشکل و در کمترین زمان ممکن خرید راحتی انجام دهد.

پرداخت توسط درگاه اینترنتی با امنیت بالا صورت میگیرد. هزینه ارسال توسط پست پیشتاز در فاکتور نهایی اعمال می شود.

درصورت نیاز مشتری در شهر تهران با هماهنگی با ادمین ،سفارش با پیک ارسال میشود.

همچنین سفارش های تعداد بالا و کارتنی توسط باربری ارسال میشود. هزینه باربری بصورت پس کرایه توسط خود مشتری پرداخت میشود موقع تحویل .

توضیح:

بعد انتخاب مدل مورد نظر و رنگ قاب مورد دلخواه سایت شما را به صفحه انتخاب تعداد هر نوع کلید و پریز هدایت میکند که بصورت پیش فرض همه مدل ها سفید انتخاب شده است کلید پریز تحولی به مشتری همان مدلی است که انتخاب کرده با رنگ قاب مورد دلخواه. لطفا در انتخاب مدل دقت فرمایید چون تحویل سفارش مشتری فروشگاه بعد از رسیدن درخواست و پرداخت آن در کمترین زمان ممکن سفارش مورد نظر را آماده میکنند.

 

شعار فروشگاه مرکزی ایران الکتریک

 

خرید راحت ،پرداخت راحت، در کمترین زمان ممکن در سراسر ایران

 

 

 

 

 

وزن 80 g
ابعاد 10 × 10 × 10 cm
قاب دور

, , , , , , , , , , ,

قاب میانی

, , , , ,

دریافت راهنمایی خرید از ایران الکتریک
جهت ارتباط با کارشناسان پشتیبانی کلیک کنید
با ما در ارتباط باشید 091 4350 3135